Zadání
Právě jsem založil(a) nové s.r.o. případně jsem rozšířil(a) živnost a jsem plátcem DPH. Potřebuji vystavovat a přijímat faktury, vést knihy faktur vydaných i přijatých, adresář obchodních partnerů. Dále potřebuji sledovat pokladní a bankovní operace, zadávat příkazy do banky a elektronicky přijímat výpisy. Jsem plátce DPH, očekávám, že systém zajistí veškeré potřebné náležitostí vydávaných dokladů a připraví formulář přiznání k DPH. Účetnictví a evidenci majetku povede kolega, se kterým se budeme střídat u jednoho počítače. Mzdy nám počítá externí firma.
Postup nasazení
Systém se automaticky nainstaluje buď z CD, nebo po stažení z FTP serveru. Po instalaci je funkční prvotní nastavení umožňující základní operace. Součástí instalace je zdarma i program SB NASTAVENÍ, pomocí kterého je pak možno provádět rozsáhlejší konfigurační zásahy. Doporučujeme provést instalaci a nastavení naším konzultantem. Je vhodné absolvovat standardní školení Základy ovládání. Pokud potřebujete evidovat nakoupené či vyrobené zboží, lze tuto instalaci doplnit programem SB SKLAD, který vystavené faktury a pokladní doklady ukládá přímo do knih faktur a pokladen. V tomto případě se Vám určitě vyplatí i školení Sklad nebo SB PRODEJ. Budete-li realizovat rozsáhlejší změny nastavení, konzultujte na HotLine, aby byly správně nastaveny veškeré účetní a daňové detaily.
V případě rozvoje firmy a potřeby pracovat současně na více počítačích, je možno pořídit licenci Základ (za rozdíl ceny). Pak je možno jednotlivé moduly spouštět na různých počítačích. Tuto licenci lze dále rozšiřovat dokoupením licencí jednotlivých modulů – např. další SB FAKTURACE a pak fakturovat na dvou počítačích současně.
Cenová mapa
Napište nám
Chcete poznat na vlastní kůži, co systém umí? Nevíte, jestli je pro vaše podnikání vhodný? Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hod. (v pracovní dny) a poradíme se.