Zadání
Jsem živnostník, plátce DPH. Hledám spolehlivý systém pro vystavování či přijímání faktur, který poroste zároveň s mým podnikáním a na který bude spoleh. Potřebuji vystavovat a přijímat faktury, vést knihy faktur vydaných i přijatých, adresář obchodních partnerů. Dále potřebuji sledovat pokladní a bankovní operace. Jsem plátce DPH, očekávám, že systém zajistí veškeré potřebné náležitosti vydávaných dokladů a připraví formulář přiznání k DPH. Všechny finanční operace potřebuji sledovat v peněžním deníku a následně vyhodnocovat úspěšnost mého podnikání.
Postup nasazení
Systém se automaticky nainstaluje buď z CD, nebo po stažení z FTP serveru. Po instalaci je funkční prvotní nastavení umožňující základní operace. Součástí instalace je zdarma i program SB NASTAVENÍ, pomocí kterého je pak možno provádět rozsáhlejší konfigurační zásahy. Doporučujeme provést instalaci a nastavení naším konzultantem. Nemělo by to trvat déle než dvě hodiny a tato investice Vám nepochybně ušetří spoustu času. Je vhodné absolvovat standardní školení Základy ovládání v naší učebně. Tuto instalaci lze doplnit programem SB SKLAD, který vystavené faktury či pokladní doklady ukládá přímo do knih faktur a pokladen. Pokud budete chtít importovat data z nějaké jiné evidence, počítejte prosím s 1-2 hodinami práce.
SB KOMPLET® lze provozovat i jako „vzdálenou aplikaci“ (cloud). V tomto případě je systém nainstalovaný v datovém centru, lze jej spouštět z libovolného počítače.
Cenová mapa
Napište nám
Chcete poznat na vlastní kůži, co systém umí? Nevíte, jestli je pro vaše podnikání vhodný? Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hod. (v pracovní dny) a poradíme se.