Zadání
Zabývám se vedením účetnictví pro několik zákazníků, podávám přiznání k DPH, nepočítám mzdy. Hledám program, který umí současně vést daňovou evidenci i účetnictví. Za mnohé zákazníky podávám i potřebné formuláře, většinou elektronicky. Zákazníkům bych ráda předávala pravidelný report s výsledky jejich hospodaření.
Postup nasazení
Nejprve provedeme základní analýzu zaměřenou na Vaše očekávání, potřeby a zvyklosti. V naší učebně můžeme předvést základní vlastnosti systému SB KOMPLET® , a jak se používá pro externí vedení účetnictví dodavatelským způsobem. Ověříme, jestli Váš současný počítač vyhovuje požadavkům na bezproblémový provoz, případně doporučíme vhodné úpravy.
Náš konzultant Vám SB KOMPLET® nainstaluje, nastaví a cca 1 hodinu věnujete proškolení v základech ovládání. Předpokládáme, že na nový systém budete Vaše zákazníky převádět postupně, tak jak je zpracováváte. Na tento proces Vám přidělíme konzultanta, který Vás podpoří a pomůže podle potřeby. V případě zákazníků, kteří si část agendy vedou vlastními silami, budeme jednat přímo s nimi, předvedeme systém, zaškolíme je.
Časem může pro Vás být přínosné absolvovat školení SB Účetní 2.
SB KOMPLET® lze provozovat i jako „vzdálenou aplikaci“ (cloud). V tomto případě je systém nainstalovaný v datovém centru, lze jej spouštět z libovolného počítače. Vy nepotřebujete nijak výkonný počítač a Vaši zákazníci si budou moci svoje data prohlížet sami.
Cenová mapa
Napište nám
Chcete poznat na vlastní kůži, co systém umí? Nevíte, jestli je pro vaše podnikání vhodný? Zanechte nám kontakt, ozveme se vám do 24 hod. (v pracovní dny) a poradíme se.