Základní školení určené především pro obsluhu kompletního ekonomického systému SB KOMPLET®, tématicky zaměřené především na fakturaci, pokladny, banky a účetnictví. Účastník se naučí pořizovat základní doklady, získá ucelený pohled na problematiku předkontací, vazeb, knih a sestav. Dále si osvojí způsoby jak vyhledat potřebný údaj/doklad, či jak správně nastavit filtrování pro získání potřebných výsledků přehledů sestav.
Osnova
- Seznámení s tématem a osnovou, vymezení obsahu přednášky
- Seznámení s pojmovou strukturou a s ovládáním – jen opakování
- Okna, menu, prac. plocha, tabulky, formuláře, nabídky, doklad, prvotní doklad, AZU, saldo
Klávesnice, myš, tláčítka, horké klávesy
- Okna, menu, prac. plocha, tabulky, formuláře, nabídky, doklad, prvotní doklad, AZU, saldo
- Pořízení dokladu
- Faktura přijatá
- Faktura vydaná
- Pokladní doklad (příjmový, výdajový)
- Účetní doklad obecný – interní
- Knihy – kniha faktur, pokladní kniha, hlavní kniha
- Hledání
- Filtry a filtrování
- Součty
- Zaúčtování
- Vazba na účetní osnovu resp. předkontace, účetní doklad – vazba
Propojení modulů Peníze a Fakturace na Účetnictví
- Vazba na účetní osnovu resp. předkontace, účetní doklad – vazba
- Zálohy (vazba Peníze – Fakturace)
- Bankovní výpisy, převodní příkazy
- Sestavy
- Kontrolní mechanizmy (Účto-kniha faktur, saldo,…)
- DPH
- Tisk
- Export dat do Excelu, CSV, RTF, PDF
- Prostředí – nastavení parametrů
- Závěr